ADSтендер. Колегія визнала дискримінаційною умову щодо кількості обслуговуваних ліфтів

ADSтендер. Колегія визнала дискримінаційною умову щодо кількості обслуговуваних ліфтів

До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель звернулось ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС», яке повідомляло, що Замовник – КП «Придніпровська служба утримання будинків» Черкаської міської ради, порушив порядок проведення процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування ліфтів.

Очікувана вартість – 1 758 421,42 грн.

Скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.

Скаржник повідомив, що він на підставі чинного дозволу Держгірпромнагляду України на право виконання технічного обслуговування ліфтів з 2017 року надає послуги щодо технічного обслуговування та ремонту ліфтів на території м. Черкаси. Має у своєму штаті 30 працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід у сфері надання послуг з технічного обслуговування ліфтів (ТО ліфтів, ТО диспетчеризації), які можуть забезпечити технічне обслуговування та ремонт 500 ліфтів. Основною перевагою Скаржника є власна диспетчерська система ліфта – цілодобова служба контролю та моніторингу роботи всього ліфтового обладнання у будинку, віддалене керування ліфтом, автоматична фіксація і запис звернень, миттєве реагування на аварійну ситуацію з виїздом бригади аварійної ліфтової служби. При наданні послуг з технічного обслуговування понад 150 ліфтів у багатоквартирних будинках, підприємствах, установах міста Скаржник використовує оснащену матеріально-технічну базу, механічне та котельно-зварювальне виробництво, електротехнічну та спеціальний транспорт у кількості 18 одиниць спеціальної техніки.

Проте, Скаржник зазначив, що станом на дату проведення відкритих торгів за процедурою «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» він ще немає досвіду надання послуг з обслуговування одночасно не менше 250 ліфтів.

Скаржник зауважив, що умова тендерної документації щодо наявності досвіду надання послуг з обслуговування одночасно не менше 250 ліфтів, законодавчо не аргументована належним чином.

У свою чергу Замовник не надав пояснення по суті скарги.

Позиція Колегії АМКУ (рішення № 2407-р/пк-пз від 05.03.2019)

Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник подає, як частину своєї тендерної пропозиції, документи, що підтверджують його кваліфікацію, зокрема, довідку про досвід надання послуг з обслуговування одночасно не менше ніж 250 ліфтів. Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково слід вказати у відгуці(-ках). Аналогічними вважаються послуги, що визначені за кодом «ДК 021-2015-50750000-7-Послуги з технічного обслуговування ліфтів».

На засіданні Колегії АМКУ представник Скаржника зазначив, що ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС» має кваліфікованих фахівців, що зможуть забезпечити виконання зазначеного обсягу предмету закупівлі. Також представник Скаржника вказав, що товариство має досвід в обслуговуванні ліфтів у кількості 180 штук.

Отже, Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації саме у зазначеній редакції.

Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг з обслуговування одночасно не менше, ніж 250 ліфтів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.

Виходячи з вищевикладеного, Колегія АМКУ зобов’язала Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.

Рекомендовані публікації

Додати коментар