ADSтендер. Переможець не надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи

ADSтендер. Переможець не надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи

До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель звернулось ТОВ «ІМ.ТЕКС», яке повідомляло, що Замовник – Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, порушив порядок проведення процедури закупівлі виробів домашнього текстилю.

Очікувана вартість – 3 950 670,00 грн.

Скаржник не погоджувався з рішенням Замовника щодо визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» Переможцем процедури закупівлі.

Скаржник зазначає, що виробником усієї запропонованої продукції Переможця є ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС», однак у складі пропозиції немає жодного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар виробництва ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС».

На думку Скаржника, надані висновки ДСЕС не відносяться до виробника продукції, а надані експертні висновки, заявником яких виступає ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС», не є тотожним документом, оскільки згідно з положенням Наказу МОЗ №1138 тільки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує безпеку продукції, що реалізується. Також авторизаційний лист від виробника продукції, наданий у складі пропозиції Переможця, не містить підтвердження, що товар, який планується до постачання, не буде предметом порушення Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України» від 16.09.2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

Позиція Колегії АМКУ (рішення № 11057-р/пк-пз від 12.08.2019)

Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації, пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначенням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу, яка складається у форматі PDF, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність запропонованих учасником товарів, встановленим Замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.

Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником та порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в додатку 2 (обов‘язково зазначається завод виробник, у разі відсутності зазначеної вимоги, Замовник залишає право відхилити пропозицію).

Відповідно до додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» документації, на запропонований товар учасник повинен надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи дійсний на момент подачі пропозиції. Також в складі пропозиції учасник, на підтвердження походження товару, повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України на учасника з зазначенням номера закупівлі.

У свою чергу тендерна документація не містить вимог, що наданий у складі пропозиції учасника авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора повинен мати підтвердження, що товар, який планується до постачання, не буде предметом порушення Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України» від 16.09.2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

Разом з тим, у складі пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником товар виробництва ТОВ «Тексттрейд ЛЛС», що не відповідає умова Документації в цій частині.

Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» не відповідала умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником відповідно до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Таким чином, Орган оскарження зобов’язав Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» Переможцем процедури закупівлі.

Рекомендовані публікації

Додати коментар