Акція «2+1» в мережі магазинів «БІЛЛА» зацікавила київських антимонопольщиків

Акція «2+1» в мережі магазинів «БІЛЛА» зацікавила київських антимонопольщиків

В результаті ПІІ «БІЛЛА – Україна» отримало обов’язкові для розгляду рекомендації від Київського тервідділення АМКУ.

Річ в тому, що тервідділення АМКУ встановило, що підприємство з іноземними інвестиціями «БІЛЛА – Україна» під час проведення акції «2+1» в мережі магазинів «БІЛЛА», в щотижневій рекламній листівці поширювало неточну інформацію про умови реалізації акційного продукту – Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» та про вартість одиниці (упаковки) цього акційного продукту, яка ввела споживачів в оману.

А саме, в рекламній листівці містилось зображення однієї упаковки акційної продукції, поряд з якою розміщувалась позначка «2+1 у подарунок». Під зображенням упаковки розміщено напис «Закваска бактеріальна «Імуналіс» ТМ «Goodfood» 2 г, звичайна ціна 20,99». Нижче червоним кольором зазначено «Ціна за 1 шт. за умови купівлі 3 шт.» Праворуч від наведеного напису великим розміром шрифту розміщено напис «13,99», тобто зазначено вартість 1 шт. при купівлі 3 шт. При цьому, вказана рекламна інформація не містила визначення «штук» продукції, з огляду на що, споживач, провівши аналогію з рекламною інформацією про інші товари рекламної листівки, міг дійти висновку, що штуки – це одиниці упаковки товару.

Тобто, як зазначають антимонопольщики, у пересічного споживача могло скластися враження про те, що придбавши дві упаковки продукту третю упаковку він отримає у подарунок.

Як пояснило саме підприємство, кожна упаковка акційного продукту з позначкою «2+1», що реалізовувалась в мережі супермаркетів «БІЛЛА», виробником була укомплектована трьома пакетиками Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» загальною вагою три грама (по 1 граму кожний), в той час, як стандартна упаковка цього товару (не акційна), яка не містила позначку «2+1», мала в своєму комплекті два пакетики (по 1 граму кожний, тобто загалом 2 г в упаковці). Таким чином кожен покупець (споживач), який придбав одну упаковку акційного продукту, отримав три пакетики в упаковці цього продукту за ціною двох пакетиків, тобто, третій пакетик (вагою 1 грам) споживач отримав у подарунок.

Враховуючи зазначене, наведена у рекламній листівці вартість однієї штуки Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» у розмірі 13,99 грн стосувалась одного пакетика, а не однієї упаковки цього продукту. Отже, як вказує орган Комітету, викладена в рекламній листівці інформація про вартість однієї упаковки продукту містить ознаки неточної.

Такі дії ПІІ «БІЛЛА – Україна», які полягають у поширенні в рекламній листівці неточної інформації, за визначенням київських антимонопольщиків, містять неточні дані про умови придбання Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» та вартість одиниці (упаковки) цього продукту, що може вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів саме в цього суб’єкта господарювання.

Таким чином дії підприємства з 100 % іноземними інвестиціями «БІЛЛА – УКРАЇНА», які полягають у поширенні в рекламній листівці неточної інформації, містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: поширення суб’єктом господарювання відомостей, які містять неточні дані про умови придбання Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» та вартість одиниці (упаковки) цього продукту, що може вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів саме в цього суб’єкта господарювання.

Тепер в розпорядженні ПІІ «БІЛЛА – Україна» є 10 календарних днів для того, щоб усунути причини виникнення порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції і умов, що йому сприяють шляхом вжиття заходів з метою розміщення рекламної інформації в рекламних листівках у спосіб, який забезпечить потенційного споживача повною, точною і достовірною інформацією щодо умов проведення акцій та вартості товарів в мережі супермаркетів «БІЛЛА».

Рекомендовані публікації

Додати коментар