АМКУ ПРОДОВЖУЄ ВИКОРИСТОВУВАТИ СВІЙ МЕХАНІЗМ АДВОКАТУВАННЯ КОНКУРЕНЦІІЇ

Так, сьогодні АМКУ дозволив поширювати на упаковках морозива ПАТ «Львівський холодокомбінат» під торговельною маркою «Лімо» інформації «Лімо для дітей». Товариство підтвердило своє право поширювати на упаковках відповідну інформацію.

З метою запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, підвищення передбачуваності його застосування, антимонопольним законодавством передбачена можливість надавати суб’єктам господарювання висновки у формі рекомендаційних роз’яснень щодо відповідності їх дій положенням, зокрема, статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Будь-який суб’єкт господарювання може, попередньо сплативши на спеціальний рахунок АМКУ плату у розмірі 5540 грн, звернутись лише до Антимонопольного комітету України чи його адміністративної колегії з заявою про надання відповідного рекомендаційного роз’яснення для будь-якого зразка рекламного матеріалу, етикетки, упаковки (виключень немає).

АМКУ має право надавати, крім позитивних та негативних рекомендаційних роз’яснень, висновки про недостатність інформації для надання висновку щодо наявності/відсутності у діях суб’єкта господарювання ознак порушення законодавства. У разі отримання такого висновку, наступне звернення укладається як нова заява та знову сплачується плата у розмірі 5540 грн.

Наша практична діяльність в сфері недобросовісної конкуренції допоможе підготовити обґрунтовану позицію для отримання позитивної відповіді від АМКУ.

Рекомендовані публікації

Додати коментар