АМКУ встановив реалізацію товариством «Центр постачання» сумішей невідомого походження під виглядом сухих вершків та молока сухого

ТОВ «Центр постачання» оштрафовано антимонопольщиками на 68 тисяч гривень за поширення інформації, що вводить в оману.

Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України встановила, що ТОВ «Центр постачання» у 2015 – 2016 роках реалізувало, зокрема, ТОВ «Терра», ТОВ «Харківський м’ясокомбінат», ПАТ «АПК-Інвест» та ТОВ «Т Престиж» продукцію: «вершки сухі», «молоко сухе незбиране» та «молоко сухе знежирене» невідомого походження, зазначаючи при цьому виробником даної продукції – ПАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла» та характеристики продукції (в Деклараціях виробника/якісних посвідченнях).
При цьому, за інформацією ПАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла», останнє у лютому 2015 році поставило ТОВ «Центр постачання» лише одну партію продукції сухих вершків кількістю 1000 кг, після чого відвантажень більше не проводилось.

 ТОВ «Центр постачання» повідомило Київське тервідділення про те, що не має виробничих потужностей для виробництва сухої молочної продукції.

Васильківський міськрайонний суд Київської області встановив, що декларації виробника/якісні посвідчення товариства є підробленими та сфальсифікованими.

Отже, ТОВ «Центр постачання» реалізувало суміші невідомого походження під виглядом сухих вершків, молока сухого незбираного та молока сухого знежиреного та поширювало при цьому неправдиву інформацію про виробника та характеристики зазначеної продукції, а відповідні суб’єкти господарювання використовують ці суміші як сировину під час виробництва продуктів харчування, зокрема, кондитерських виробів, каш миттєвого приготування, м’ясних та ковбасних виробів.

Враховуючи наведене, Київське тервідділення АМКУ визнало дії ТОВ «Центр постачання» порушенням законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, що передбачене статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення суб’єктом господарювання кільком особам неправдивих відомостей про виробника, характеристики (декларація виробника/якісні посвідчення) товару, що вплинули на наміри цієї особи щодо придбання товару цього суб’єкта господарювання.

 

Рекомендовані публікації

Додати коментар