Антимонопольне відомство Волині закликає покупців уважно дивитись, який товар купляють: кефір чи продукт кефірний

Волинське тервідділення АМКУ надало рекомендації учасникам ринку реалізації продуктів харчування – кефірів та продуктів кефірних – припинити поширювати інформацію, що вводить в оману.

Під час проведення дослідження ринку реалізації продуктів харчування, волинські антимонопольщики виявили випадки розміщення учасниками ринку у супермаркетах м. Луцька на цінниках та касових чеках до продукту кефірного виробництва ТОВ “Молочний Дім” (ТМ “Лактонія”) твердження “Кефір”.

За інформацією антимонопольного відомства, твердження “Кефір” на цінниках та касових чеках продукту кефірного вводить в оману покупців та може вплинути на їх наміри щодо придбання саме цього товару в супермаркетах.

Так, при покупці продукту кефірного з лактулозою “Лактонія кефірна” покупець, побачивши на ціннику та касовому чеці слово “кефір”може подумати, що придбав саме кефір, а не продукт кефірний.
Згідно з нормативними вимогами та вимогами стандартів, кефір та продукт кефірний є різними видами продукції із різними споживчими властивостями (при цьому продукт кефірний є значно дешевшим).

З огляду на вказане, тервідділення АМКУ рекомендувало учасникам ринку реалізації продуктів харчування – кефірів та продуктів кефірних вжити заходи щодо припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Рекомендовані публікації

Додати коментар