Антимонопольне відомство зацікавилось ситуацією на ринках послуг розміщення зовнішньої реклами

Зокрема, наразі Київське тервідділення АМКУ повідомило, що проводить дослідження ринків у сфері послуг розміщення зовнішньої реклами в межах м. Києва та Київської області.

Так, орган Комітету досліджує питання щодо:

  • місць розміщення зовнішньої реклами (об’єкти комунальної власності, об’єкти залізниці, територія аеропорту тощо),
  • схеми розміщення місць розташування рекламних засобів,
  • учасників ринку розміщення зовнішньої реклами,
  • цільової аудиторії замовників реклами (ті суб’єкти господарювання, що безпосередньо замовляють в учасника ринку послуги з розміщення зовнішньої реклами та рекламують свій продукт),
  • порядку встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу (чи відмови в установленні такого пріоритету),
  • отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами,
  • документів, необхідних для отримання дозволу,
  • строку, на який видається дозвіл, плати за отримання дозвільного документа тощо,
  • розміру плати за користування місцем розташування рекламних засобів, інші платежі.

Інформацію, яка може бути використана тервідділенням АМКУ під час дослідження можна надсилати на електронну адресу відомства kv@amcu.gov.ua, з обов’язковим зазначенням теми: «Зовнішня реклама» та/або на адресу: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45.

Вся отримана інформація буде опрацьована і перевірена та, за доцільності, врахована при визначенні заходів, необхідних для вжиття за результатами дослідження.

Рекомендовані публікації

Додати коментар