Чому «тендерну» Методологію неможливо прийняти як обов’язковий для виконання НПА

Чому «тендерну» Методологію неможливо прийняти як обов’язковий для виконання НПА

В Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства завершується розроблення проекту Методології щодо особливостей здійснення закупівель у сфері будівництва автомобільних доріг, на яке  в 2020 році заплановано рекордні 113 млрд грн.

Розроблення Міністерством таких документів стало можливим після внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), які набрали чинності з 19.04.2020. А розроблення Методології було ініційовано Укравтодором.

На засіданнях Робочої групи, створеної Мінекономіки, представники державних органів, Укравтодору, громадськості та учасників ринку обговорили найрізноманітніші аспекти Методології, які стосувалися кваліфікаційних критеріїв, критеріїв оцінки тендерних пропозицій, аномально низьких цін тощо.

Але є одне принципове питання, яке на сьогодні ще залишається без відповіді: чи має Методологія бути обов’язковою для застосування?

На глибоке переконання керівництва Укравтодору, наповнення Методології імперативними нормами, а також наступна її реєстрація в Міністерстві юстиції як нормативно-правового акту автоматично забезпечить якісне виконання підрядниками будівельних та ремонтних робіт на дорогах України, а також унеможливить зловживання учасниками торгів наданим їм правом оскаржувати дорожні тендери.

Чому це насправді не так, вже неодноразово пояснювалося профільними експертами на сторінках мас-медіа. Сьогодні ж хотілося б зупинитися саме на питанні, чому прийняття Методології як обов’язкового для виконання нормативно-правового акту є неможливим.

Детальніше в блозі Євгена Дудника – Керівника напрямку з питань державної допомоги компанії ADS Legal Group

http://nashigroshi.org/2020/04/30/chomu-tendernu-metodolohiiu-nemozhlyvo-pryyniaty-iak-obov-iazkovyy-dlia-vykonannia-npa/

Рекомендовані публікації

Додати коментар