ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЗАМОВНИК УСУНУВ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ В ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ВАРТІСТЮ ПОНАД 10 МІЛЬЙОНІВ

До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель 11.10.2016 звернулось товариство з обмеженою відповідальністю “АЛЬФАТЕХ” (м. Дніпро) щодо порушення комунальним підприємством “Міськзеленбуд Дніпропетровської області міської ради” порядку проведення процедури закупівлі – “код ДК 016:2010 – автомобілі спеціальної призначеності – 29.10.5 (29.10.59-90.00 – спецавтомобіль); лот1 – (29.10.5 (29.10.59-90.00 – спецавтомобіль); код ДК 021:2015 – 34114000-9 – транспортні засоби спеціального призначення) – 1 шт; лот 2 – ДК 016:2010 код 29.10.5. Автомобілі спеціальної призначеності CPV за ДК 021:2015 код 34142100-5. Вантажні автомобілі з підіймальними платформами (підйомник АГП – 30 на шасі МАЗ- 5340 (або еквівалент) – 1 шт., лот 3 – ДК 016:2010 код 29.10.5. Автомобілі спеціальної призначеності CPV за ДК 021:2015 код 34142100-5. Вантажні автомобілі з підіймальними платформами (автогідропідйомник ТК-ТТ- AGP 24 K на базі TATA 613 (або еквівалент) – 1 шт.; лот 4 – ДК 016:2010 код 29.10.5. Автомобілі спеціальної призначеності CPV за ДК 021:2015-34134200-7 самоскиди – 1 шт.” [оголошення № 153461, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 29.07.2016 № 143 (29.07.2016)] з очікуваною вартістю 10 902 490 (десять мільйонів дев’ятсот дві тисячі чотириста дев’яносто) грн.

Скаржник повідомляв про встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів, зокрема, вимоги надання учасниками “оригіналу або копію гарантійного листа від заводу виробника автомобільного шасі щодо підтвердження повноважень на продаж та сервісне обслуговування на території України”.

На думку скаржника, зазначена вимога обмежує конкуренцію та дискримінує учасників.

ТОВ “АЛЬФАТЕХ” вказав, що незалежно від безпосередньої гарантії виробників складових зазначеної машини та виробника самої машини, скаржник, як постачальник бере на себе гарантійні та сервісні зобов`язання, як на готовий виріб в цілому, так і на всі складові, тобто замовник не буде позбавлений можливості в отриманні належного гарантійного та сервісного обслуговування запропонованого товару.

Як зазначило ТОВ “АЛЬФАТЕХ”, за його проханням виробник поливомійної машини Ceksan Yol Supurme Araclari Mak. Sun. Ve Tic. окремо зверталось до Компанії Ford Otomotiv Sanayi A.S. щодо оформлення документа про надання скаржнику повноважень бути його представником на території України та отримало відмову.

Продаж та сервісне обслуговування марки Ford здійснюється тільки через офіційного дилера компанії Ford Otomotiv Sanayi A.S. Виробник Ceksan Yol Supurme Araclari Mak. Sun. Ve Tic. офіційно підтвердив, що для продажу та сервісного обслуговування на території України спецтехніки на шасі Ford, яка буде вироблена цим виробником і поставлена на адресу ТОВ “АЛЬФАТЕХ”, спеціального і додаткового дозволу від Ford Otomotiv Sanayi A.S. не вимагається.

Отже, на думку скаржника, встановлені замовником вимоги щодо надання гарантійного листа виробника автомобільного шасі, з яким у скаржника відсутні прямі відносини, призводить до неможливості прийняття участі у процедурі закупівлі ТОВ “АЛЬФАТЕХ”.

Комунальне підприємство “Міськзеленбуд Дніпропетровської області міської ради” у ході розгляду скаргу повідомило АМКУ, що протокольним рішенням від 27.10.2016 № 27/10/2016 прийнято рішення про внесення змін до Документації та видалена вимога щодо надання учасниками в складі пропозиції конкурсних торгів оригіналу або копії гарантійного листа від заводу виробника автомобільного шасі щодо підтвердження повноважень на продаж та сервісне обслуговування на території України.

Таким чином, замовник визнав та усунув порушення, зазначені у скарзі ТОВ “АЛЬФАТЕХ”, про що надав документальне підтвердження.

На засідання Колегії АМКУ, яке відбулось 10.11.2016, представник скаржника зазначив, що зміни замовника його влаштовують.

Отже, у Колегії АМКУ наявні підстави для припинення розгляду скарги.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель припинила розгляд скарги товариства з обмеженою відповідальністю “АЛЬФАТЕХ”.

Рекомендовані публікації

Додати коментар