Харківські антимонопольщики встановили, що етикетки відомого м’ясокомбінату вводили споживачів в оману

Харківські антимонопольщики встановили, що етикетки відомого м’ясокомбінату вводили споживачів в оману

Тепер ПрАТ «КОМПЛЕКС БЕЗЛЮДІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» має припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Так, у своєму рішенні Харківське тервідділення АМКУ стверджує, що дії вказаного товариства, які полягають у:

– розміщенні на етикетках ковбаси напівкопченої «САЛЯМІ КОНЬЯЧНА» першого сорту напису «Коньячна», в той час, коли до складу цієї продукції коньяк не входить;

– розміщенні на маркувальній стрічці ковбаси вареної з м’яса птиці «ЕКСТРА з телятиною» другого сорту напису «з телятиною», в той час, коли до складу цієї продукції телятина не входить;

– розміщенні на етикетках сосисок із м’яса птиці «КОРІВКА» вищого сорту напису «КОРІВКА» та зображення корівки, в той час, коли до складу цієї продукції яловичина не входить,

містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення суб’єктом господарювання безпосередньо невизначеному колу осіб неправдивих відомостей внаслідок обраного способу їх викладення, що можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання товарів цього суб’єкта господарювання.

Також відомство повідомляє, що з метою вивчення думки споживачів щодо принципів обрання певної ковбасної продукції та впливу інформації, розміщеної на етикетках продукції відповідного суб’єкта господарювання на вибір споживачів, органом Комітету було проведено опитування респондентів в торгівельних мережах міста Харкова.

У свою чергу за результатами цих трьох опитувань тервідділення АМКУ встановило, що:

– ознайомившись з написом «Коньячна» на етикетці ковбасного виробу у 85% респондентів склалося б враження, що до складу такого виробу дійсно входить коньяк;

– ознайомившись з написом «З телятиною» на етикетці ковбасного виробу у 91% респондентів склалося б враження, що до складу такого виробу дійсно входить телятина;

– ознайомившись з написом «Корівка» та зображенням корівки на етикетці ковбасного виробу у 91% респондентів склалося б враження, що до складу такого виробу дійсно входить яловичина.

Таким чином, ПрАТ «КОМПЛЕКС БЕЗЛЮДІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» може отримати переваги у конкуренції при реалізації товару поширюючи неправдиві відомості щодо складу зазначеної продукції.

І тому Харківське тервідділення АМКУ надало товариству обов’язкові для розгляду рекомендації щодо припинення дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, та усунення причин цього порушення та умов, що йому сприяли.

Рекомендовані публікації

Додати коментар