Інформація на обгортках цукерок вводила споживачів в оману

Інформація на обгортках цукерок вводила споживачів в оману

Харківське тервідділення АМКУ надало ТОВ «СЛАВА» обов’язкові для розгляду рекомендації щодо припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Так, в ході дослідження ринку кондитерських виробів Харківської області (включаючи м. Харків) харківські антимонопольщики з’ясували, що один із учасників зазначеного ринку, а саме, ТОВ «СЛАВА», повідомляло невизначеному колу осіб неправдиві відомості про продукцію, внаслідок обраного способу їх викладення, що могло вплинути на наміри цих осіб щодо придбання продукції цього товариства.

А саме орган Комітету побачив ознаки порушення у таких діях товариства як:

– на упаковці цукерок «Портофино» розміщене зображення вишні, в той час коли до складу цих цукерок входить лише ароматизатор «Вишня»;

– на упаковці цукерок «Рен клод» розміщене зображення сливи, в той час коли до складу цих цукерок входить лише ароматизатор «Слива»;

– на упаковці цукерок «Суфлетто черносмородиновое» розміщений напис «черносмородиновое» та зображення чорної смородини, в той час коли до складу цих цукерок входить лише ароматизатор «Чорна смородина»;

– на упаковці цукерок «Суфлетто сливочно-клубничное» розміщений напис «сливочно-клубничное» та зображення полуниці, в той час коли до складу цих цукерок входять лише ароматизатори «Вершки» та «Полуниця»;

– на упаковці цукерок «Ананасні класик» розміщений напис «Ананасні класик» та зображення ананасу, в той час коли до складу цих цукерок входить лише ароматизатор «Ананас»;

– на упаковці цукерок «Новинка» розміщене зображення апельсину, в той час коли до складу цих цукерок входить лише ароматизатор «Апельсин».

Як зазначає відомство, пунктом 6 Технічного регламенту щодо правил маркування харчових продуктів вимоги до маркування харчових продуктів повинні забезпечувати надання споживачу необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про харчовий продукт.

У маркуванні, оформленні, рекламуванні харчових продуктів забороняється використання будь-якої інформації, яка вводить в оману споживача або містить інформацію щодо властивостей харчового продукту, яких у нього немає.

Втім, цукерки «Портофино», «Рен клод», «Суфлетто черносмородиновое», «Суфлетто сливочно-клубничное», «Ананасні класик» та «Новинка» не мають у своєму складі вишні, сливи, чорної смородини, вершків та полуниці, ананасу та апельсину відповідно.

Отже, обраний ТОВ «СЛАВА» спосіб викладення інформації на упаковках цукерок містить неправдиву інформацію, що вводить в оману споживачів.

Тому орган Комітету і рекомендував товариству припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, а також усунути причини цього порушення та умови, що йому сприяють.

Рекомендовані публікації

Додати коментар