Київське тервідділення АМКУ оштрафувало виробника фарб за недостовірне інформування споживачів про продукцію

Київське тервідділення АМКУ оштрафувало виробника фарб за недостовірне інформування споживачів про продукцію

ТОВ «Фарби Колорит» має заплатити 50 000 грн штрафу за введення в оману.

У 2015 році ДП «Капарол Україна» виявило, що у мережі гіпермаркетів «Епіцентр» поширювалась порівняльна реклама ТОВ «Фарби Колорит» щодо емалей (антикорозійного покриття), в якій товариство посилалося на результати випробувань опублікованих в журналі «Приватний дім» за червень 2015 року.

Однак, як зазначає ДП «Капарол Україна», у рекламних матеріалах була вказана інформація, що містила невідповідності оригіналу статті та закликала покупців придбавати продукцію саме ТОВ «Фарби Колорит».

Рекламні матеріали являли собою кольорові листівки формату А4, з одного боку яких розміщено інформацію щодо основних характеристик антикорозійного покриття, а також зображення емалей торгівельних марок «Текс» (виробник – ТОВ «Фарби Колорит»), «Зебра» (виробник – ТОВ Промислове підприємство «ЗІП»), «Sniezka» (виробник – ТОВ «Снєжка- Україна»), «Alpina» (виробник – ДП «Капарол Україна»), «Kompozit» (виробник – ТОВ «Адвент Інвест»). З іншого боку під заголовком було розміщено таблицю із показниками якості кожної із наведених вище емалей: оцінка запаху, коментарі щодо кольору, осаду, плівки, наповнення банки, в’язкості, зовнішнього вигляду покриття, твердості покриття, адгезії плівки, масової частки нелетких речовин, легкості нанесення, блиску, часу висихання (до ступеня 3), витрат, заявлених виробником, ціни за 1 м. кв (за мінімальними витратами).

Також було присутнє посилання на вже згадану статтю в журналі, з якої і були взяті відповідні данні.

Замовником статті, опублікованої в журналі «Приватний дім» за червень 2015 року, яка і була джерелом інформації для рекламних матеріалів, було ТОВ «Фарби колорит», а сама стаття містила примітку, що вказана інформація опублікована на правах реклами.

Однак тервідділення АМКУ встановило, що дані таблиці щодо показників «твердість покриття», щодо часу висихання до ступеню 3, у статті журналу та рекламних матеріалах, що розповсюджувались в гіпермаркеті, не відповідають результатам випробувань, проведених Фізико-механічним інститутом ім. Г.В. Карпенко, які були замовлені самим же ТОВ «Фарби Колорит» для написання вже згаданої статті.

Тобто, товариство, як в статті, так і в рекламних матеріалах, вказувало неправдиві данні, які не відповідали результатами науково-технічних випробувань, а зазначаючи, що емаль торгівельної марки «Текс» виробництва ТОВ «Фарби Колорит» має найкращі характеристики серед інших продуктів, намагалось привернути увагу, повідомити про наявність переваг, підтримати обізнаність та інтерес споживачів саме до своєї продукції.

Таким чином антимонопольщики вказали, що дії ТОВ «Фарби Колорит», які полягали у використанні неправомірної порівняльної реклами стосовно порівняння цін та кількості емалі в упаковках різних виробників, яка не підтверджена фактичними даними, а також твердження про формування емаллю торгової марки «Текс» виробництва ТОВ «Фарби Колорит» більш міцної плівки, що надійніше захищає поверхню, порівняно із продукцією конкурентів (що є недостовірним), є порушенням, передбаченим статтею 7 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді порівняльної реклами, що містить порівняння з товарами іншого суб’єкта господарювання, про відомості, які не є достовірними для інформування споживачів.

За вказане порушення товариство і було оштрафоване органом Комітету.

Рекомендовані публікації

Додати коментар