На Хмельниччині антимонопольне відомство оштрафувало ринок

Хмельницьке тервідділення АМКУ оштрафувало КП «Ярмолинецький коопринок» на 2644 грн за зловживання монопольним (домінуючим) становищем.

Так хмельницькі антимонопольщики, розглянувши колективну заяву приватних підприємців КП «Ярмолинецький коопринок» щодо необґрунтованого, на їх думку, підняття плати за послуги з утримання торговельних місць на ринку, встановили, що у діях КП «Ярмолинецький коопринок» були наявні ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Протягом 2016 року та І кварталу 2017 року підприємство займало монопольне (домінуюче) становище на товарному ринку комплексних послуг з надання торгівельних місць для реалізації продовольчих та непродовольчих товарів на ринку для споживачів з часткою 54,89 відсотків в територіальних межах смт. Ярмолинці.

У свою чергу розмір вартості платних послуг на утримання в належному стані одного торговельного місця розрахований відповідно до калькуляції у сумі – 3,29 грн. Однак, як з’ясували антимонопольщики, підприємство застосовувало (затвердило) різні тарифи на утримання у належному стані одного торгівельного місця споживачам без об’єктивно виправданих на те причин.

Відповідно, за визначенням тервідділення АМКУ, такий підхід до встановлення вартості на комплексні послуги з надання торгівельних місць для реалізації продовольчих та непродовольчих товарів на ринку забороняється Законом, оскільки приносить переваги одним торговим партнерам КП «Ярмолинецький коопринок» та створює несприятливі умови для інших.

Таким чином орган Комітету визнав такі дії підприємства, які полягали у застосуванні різних тарифів на комплексні послуги з надання торгівельних місць для реалізації продовольчих та непродовольчих товарів на ринку для споживачів послуг, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50, частиною першою та пунктом 2 частини другої статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, шляхом: вчинення дій, що можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку; застосування різних цін до рівнозначних угод з суб’єктами господарювання без об’єктивно виправданих на те причин.

Рекомендовані публікації

Додати коментар