Надавач маркетингових послуг отримав штраф від АМКУ

Надавач маркетингових послуг отримав штраф від АМКУ

Дніпропетровське тервідділення АМКУ оштрафувало ТОВ «МРЦ БРЕНД» на 68 000 грн за порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Як вказують у відомстві, ТОВ «МРЦ БРЕНД», яке надає послуги зі збору та обробки інформації (маркетингові послуги), на власному сайті розмістило інформацію (мова оригіналу): «Достоверными источниками информации для наших Клиентов нам служат: 80% торговые сети (первичная информация), 10% мы получаем от наших полевых сотрудников мерчандайзеров (сбор данных по сетям), 10% от дистрибьюторов и производителей»; «Покрытие – 19 национальных торговых сетей»; «Периодичность поступления данных из сетей: Ежемесячное, Каждый квартал, Каждые 6 месяцев, Ежегодно».

Про це у своїх заявах до відомства повідомили ТОВ «СІЛЬПО ФУД», ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та ТОВ «АСНільсен Юкрейн», які у свою чергу не надають вказаному товариству відповідної інформації. Як вказують всі три товариства, споживачами послуг ТОВ «МРЦ БРЕНД» є їх постачальники у яких може скластись враження, що інформація у звітах товариства опосередковано одержана від ТОВ «СІЛЬПО ФУД», ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Однак невідповідність інформації в звітах товариства з фактичними даними створює для них конфліктні ситуації з цими постачальниками, що негативно впливає на їхні права.

Також ТОВ «АСНільсен Юкрейн» повідомило, що перебуває з товариством у конкурентних взаємовідносинах, і поширення наведеної інформації може свідчити для споживачів, у тому числі потенційних, про більш якісні характеристики маркетингових послуг ТОВ «МРЦ БРЕНД».

Отримавши ж інформацію від самого ТОВ «МРЦ БРЕНД», дніпропетровські антимонопольщики зробили висновок, що у певних споживачів послуг товариства після ознайомлення з рекламною інформацією на його сайті виникло враження, що ТОВ «МРЦ БРЕНД» отримує інформацію на постійній основі безпосередньо від торгових мереж. І ця інформація мала вплив на їх вибір контрагента маркетингових послуг.

Таким чином тервідділення АМКУ визнало, що ТОВ «МРЦ БРЕНД» вчинило порушення, передбачене статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом безпосереднього повідомлення суб’єктом господарювання, невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неточних відомостей, зокрема, внаслідок обраного способу їх викладення, що вплинули на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) послуг цього суб’єкта господарювання. За вказане порушення товариство і отримало відповідний штраф та зобов’язання щодо припинення порушення шляхом приведення рекламної інформації у відповідність до вимог законодавства про захист економічної конкуренції.

Рекомендовані публікації

Додати коментар