«Найдешевша постільна білизна» виявилась не такою дешевою

«Найдешевша постільна білизна» виявилась не такою дешевою

Вінницькі антимонопольщики надали підприємцю обов’язкові для розгляду рекомендації щодо припинення дії, які містять ознаки порушення законодавства.

Вінницьке тервідділення АМКУ повідомляє, що його увагу привернула рекламна інформації «найдешевша постільна білизна» поширена ФОП Д. на огорожі біля входу до магазину «Домашній текстиль», в приміщенні якого також розташовано ательє по пошиву постільної білизни.

Як пояснив підприємець, перед поширенням вказаної інформації він, в червні 2017 року, провівши моніторинг цін на постільну білизну по ринках, торгових центрах та магазинах, встановив дійсно найнижчі ціни на постільну білизну.
За його словами, на той час така інформація відповідала дійсності, хоча документального підтвердження до органу Комітету з цього приводу підприємець не надав, як і не надав доказів щодо вартості постільної білизни власного виробництва, оскільки постільна білизна може бути виготовлена з різної по якості тканини при відносно одній вартості послуг по пошиву.

Антимонопольщики у свою чергу повідомляють, що під час проведеного дослідження біля місць роздрібної торгівлі постільної білизни вони не виявлили поширення інформації, яка інформує споживачів про проведення реалізації товару по найнижчій ціні в м. Вінниці. Працівники відомства виявили лише реалізацію постільної білизни певних торгових марок за ціною виробника.

Крім того, тервідділення АМКУ зазначає, що під час проведення акцій суб’єкти господарювання з метою залучення покупців, рекламування товару, просування його на ринок, можуть реалізовувати товар за ціною, яка навіть нижча за закупівельну. Також в місцях пошиву, реалізації постільної білизни у конкурентів не виявлено поширення інформації про найдешевшу постільну білизну.

Таким чином тервідділення АМКУ прийшло до висновку, що поширюючи неповну інформацію внаслідок обраного способу її викладення стосовно дії знижок на певний товар у певному розмірі, ФОП Д. міг ввести в оману осіб, що ознайомились з цією інформацією, та вплинути на наміри невизначеного кола осіб щодо придбання зазначених товарів саме у нього, що, відповідно, може посилювати його конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а завдяки поширенню неповної інформації.

У зв’язку з цим орган Комітету надав підприємцю обов’язкові для розгляду рекомендації припинити дії, які містять ознаки порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», та при розміщенні реклами щодо реалізації товару за певними цінами надавати потенційному споживачу повні відомості стосовно конкретного товару та дату актуальності ціни.

Тервідділенн АМКУ повідомило, що після отримання рекомендацій підприємець припинив поширення вказаної інформації.

Рекомендовані публікації

Додати коментар