Напис в оголошеннях «Розпродаж» привернув до себе увагу Вінницького тервідділення АМКУ

Вінницькі антимонопольщики надали обов’язкові для розгляду рекомендації двом фізичним особам-підприємцям.

Вінницьке тервідділення АМКУ виявило на парапеті біля входу до магазину одягу «Супутник», який належить ФОП М., оголошення «Розпродаж» та інформацію «Розпродаж літа» у вітрині при вході до магазину одягу «Сезон», який належить ФОП Г.

В результаті дослідження орган Комітету встановив, що термін дії знижок, на які товари та їх розмір, в поширеній інформації підприємці не вказували, а обіцяний розпродаж діяв навіть не на всі товари з асортименту магазинів.
Внаслідок цього тервідділення АМКУ зробило висновок, що обидва підприємці, поширюючи неповну інформацію стосовно дії знижок на певний товар у певному розмірі, могли ввести в оману споживачів, що ознайомились з цією інформацією, що в свою чергу могло вплинути на наміри невизначеного кола осіб щодо придбання товарів саме у цих суб’єктів господарювання.

Таким чином орган Комітету надав обом підприємцям обов’язкові для розгляду рекомендації, відповідно до яких суб’єкти господарювання вже повідомили відомство про припинення поширення інформації про розпродаж.

Рекомендовані публікації

Додати коментар