Напис «ECO» на етикетці привернув увагу Антимонопольного комітету України

Напис «ECO» на етикетці привернув увагу Антимонопольного комітету України

Комітет надав обов’язкові для розгляду рекомендації ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ГОРІЛЧАНА КОМПАНІЯ».

Так, антимонопольщики встановили, що на етикетках горілки торговельної марки «ПЕРЕПЕЛКА», крім інших написів, містяться написи «ECO», «ЕКО-ГОРІЛКА» та зображення позначення «Екологічний сертифікат».

Як вказує АМКУ, екологічну сертифікацію, зокрема, засвідчення відповідності продукції екологічним критеріям, здійснює визнаний в установленому порядку орган з екологічного маркування. Відсутність належного факту встановлення відповідності продукції, що позиціонується як екологічна, екологічним критеріям є підставою не вважати таку продукцію екологічною.

У свою чергу ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ГОРІЛЧАНА КОМПАНІЯ» почало використовувати вказані позначення на етикетках продукції з квітня 2015 року, проте в Україні з 16.07.2013 по 11.10.2017 не було жодного акредитованого органу з оцінки відповідності, який міг би надати товариству відповідний сертифікат.

Тобто, у товариства відсутні належні документи, які підтверджують, що його продукція може маркуватися написом «ЕСО», «ЕКО-ГОРІЛКА» та зображенням позначення «Екологічний сертифікат».

У зв’язку з цим АМКУ визнало, що дії ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ГОРІЛЧАНА КОМПАНІЯ», щодо оформлення обраним способом етикеток горілки ТМ «ПЕРЕПЕЛКА», можуть містити ознаки порушення, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення на етикетках продукції інформації, яка є неправдивою через спосіб її викладення, що може ввести в оману споживачів щодо її характеристик.

Відповідно відомство рекомендувало товариству припинити поширювати на етикетках горілки інформацію, що вводить в оману.

Рекомендовані публікації

Додати коментар