Напис «КРЕМ-БРЮЛЕ» вводив споживачів в оману

Напис «КРЕМ-БРЮЛЕ» вводив споживачів в оману

Харківське тервідділення АМКУ надало ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ» обов’язкові для розгляду рекомендації.

Так, виробник морозива ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ» на етикетках своєї продукції розміщував напис «крем-брюле» та посилання на ДСТУ 4733:2007 або ДСТУ 4735:2007. Проте, як з’ясували у відомстві, такі дії з боку товариства містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

А саме, як встановили працівники тервідділення АМКУ, морозиво, на етикетці якого є посилання на ДСТУ 4733:2007 або ДСТУ 4735:2007, має містити сироп крем-брюле не менше 10 % до загальної маси морозива.

Втім, до складу морозива «Улюблене» КРЕМ-БРЮЛЕ з наповнювачем «КАРАМЕЛЬ» та «Улюблене» КРЕМ-БРЮЛЕ у вафельному стаканчику входить лише ароматизатор «крем-брюле», а до складу морозива «Хладик» крем-брюле ПЛОМБІР морозиво у вафельному стаканчику (70 г), «Хладик» КРЕМ-БРЮЛЕ пломбір (75 г) та «Хладик» КРЕМ-БРЮЛЕ пломбір морозиво у вафельному стаканчику (70 г), «крем-брюле» не входить у жодному вигляді.

На думку органу Комітету, розміщення на етикетках продукції інформації «КРЕМ-БРЮЛЕ» разом з посиланням на ДСТУ 4733:2007 або ДСТУ 4735:2007, в той час, коли до складу відповідного морозива не входить сироп «крем-брюле», може стимулювати зацікавленість споживачів до придбання морозива саме ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ» і може поставити його у більш вигідне становище стосовно інших суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво морозива дотримуються вимог законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Таким чином харківське тервідділення АМКУ рекомендувало товариству припинити дії, які полягають у розміщенні на етикетках морозива неправдивих відомостей щодо складу продукту – на розгляд рекомендацій у ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ» є три місяці.

Рекомендовані публікації

Додати коментар