Напис «СМАЖЕНИЙ НА ДРОВАХ», який міститься на упаковках насіння соняшника, вводить в оману споживачів

Напис «СМАЖЕНИЙ НА ДРОВАХ», який міститься на упаковках насіння соняшника, вводить в оману споживачів

Закарпатське тервідділення АМКУ рекомендувало ФОП Фіцай Ю.І. припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства.

Так, увагу закарпатських антимонопольщиків привернула до себе упаковка насіння соняшника «ХЕРСОНСЬКИЙ елітний соняшник», виробництво та реалізацію якого з жовтня 2018 року здійснює ФОП Фіцай Ю.І.

А саме, на лицьовій стороні упаковки продукту під назвою «ХЕРСОНСЬКИЙ елітний соняшник», літерами червоного кольору середнього розміру з білим обрамленням, містився напис «СМАЖЕНИЙ НА ДРОВАХ».

На вимогу ж тервідділення АМКУ щодо надання документального підтвердження того, що насіння соняшнику проходить процес смаження на дровах, а саме: перелік технічного обладнання, копії договорів купівлі деревини, опису технологічного процесу смаження насіння соняшника тощо, ФОП Фіцай Ю.І. не надав жодного документа.

Крім того, в технічних умовах «Насіння соняшника смажене» ТУ У 15.3-2469916591.001:2005, відповідно до яких і здійснюється виробництво продукту, також не передбачено спосіб обжарення насіння соняшника з використання обладнання на дровах.

А отже, внаслідок зазначення на упаковці насіння соняшника «ХЕРСОНСЬКИЙ елітний соняшник» «СМАЖЕНИЙ НА ДРОВАХ» інформації, про те що така продукція проходила процес смаження на дровах, яка не підтверджена відповідними документами, ФОП Фіцай Ю.І. вводить в оману споживачів стимулюючи їх до придбання насіння соняшника саме його виробництва.

Як вказують у відомстві, в результаті таких дій підприємець може отримати неправомірні переваги у конкуренції, посилюючи свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення неповної інформації, що вводить в оману.

З огляду на зазначене, вказані дії ФОП Фіцай Ю.І. були визнані тервідділенням АМКУ як такі, що можуть містити ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення суб’єктом господарювання безпосередньо невизначеному колу осіб неправдивих відомостей, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання товарів цього суб’єкта господарювання.

Таким чином орган Комітету і надав підприємцю обов’язкові для розгляду рекомендації щодо припинення дій, що містять ознаки порушення законодавства.

Рекомендовані публікації

Додати коментар