Оскарження учасниками процедур закупівель в липні і знову ті ж самі граблі

Всього в липні Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України було прийнято понад сімсот рішень, що порівняно з червнем має тенденцію до зниження. Понад 22 % прийнятих рішень стосувались виявлення порушень – скарги задоволені повністю або частково. До розгляду в липні прийнято понад 300 скарг.

За підсумками липня органом оскарження було прийнято 107 рішень про залишення скарг без розгляду – або ж близько 14 % від загальної кількості прийнятих рішень. Така ж кількість рішень в липні була і щодо відмовлення у задоволенні скарг. В порівнянні з попереднім місяцем їх кількість збільшилася. Так, в червні було залишено без розгляду 97 скарг, залишено без задоволення – 86. Це вказує на те, що звертаючись до органу оскарження, скаржники продовжують припускатися типових помилок, про що ми неодноразово наголошуємо.

Найбільш поширеними випадками на практиці при поданні скарги до органу оскарження є відсутність документу, що підтверджує оплату за її подання, та порушення строків оскарження.

Одна неуважність і наслідком стає залишення такої скарги без розгляду.

Нагадаємо, що за подання скарги до органу оскарження справляється плата в розмірі 5 000 гривень – у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг та 15 000 гривень – у разі оскарження процедури закупівлі робіт.

Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель та у встановлені законом строки.

Під час подачі скарги до органу оскарження радимо дотримуватись вимог, встановлених законодавством, або звернутись за правовою допомогою до нашої юридичної компанії.

Рекомендовані публікації

Додати коментар