Правова оцінка при плануванні рекламних кампаній

Правова оцінка при плануванні рекламних кампаній

Плануєте рекламну кампанію і вже придумали цікаві рекламні слогани?

Це чудово! Проте Ви впевнені, що робите все правильно?

Для збільшення продажу товарів, робіт, послуг суб’єкти господарювання часто вдаються до перебільшення їх дійсних властивостей, розповсюдження інформації, фактичних підтверджень якої насправді немає. За таких умов, подібна інформація буде кваліфікована Антимонопольним комітетом України як така, що вводить в оману.

Поширення інформації, що вводить в оману, є окремим порушенням законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Так, під особливою увагою органів Антимонопольного комітету України знаходяться зовнішні вивіски, слогани, упаковки, етикетки товарів, акційні наліпки тощо. Причому види ринків для Комітету значення не мають.

Твердження, що вводять в оману, можуть мати різні форми – усну, ілюстровану, письмову. Для визнання АМКУ порушення у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, способи викладення такої інформації значення не мають теж.

І, відповідно до чинного законодавства, за недобросовісну конкуренцію передбачено штрафні санкції у розмірі до 5% річного доходу.

Тому під час планування рекламних кампаній Вам слід бути певними, що Ви не вчиняєте вказане порушення.

Зі свого боку спеціалісти ADS Legal Group можуть надати фахову правову оцінку Ваших рекламних кампаній і допомогти Вам запобігти порушенню законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Більше про можливості ADS Legal Group –https://adslegal.com.ua/poslugi/

Не гайте час на роздуми – звертайтесь до ADS Legal Group!

Рекомендовані публікації

Додати коментар