Рекламна інформація м’ясокомбінату вводила споживачів в оману

Рекламна інформація м’ясокомбінату вводила споживачів в оману

Харківське тервідділення АМКУ рекомендувало ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» не порушувати норм чинного законодавства.

ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ», що здійснює виробництво ковбасних виробів, напівфабрикатів та субпродуктів, з 2017 року використовує веб-сайт «khmk.com.ua» на якому працівники антимонопольного відомства виявили такі рекламні вирази, як:

– «Більше 100 років стабільної якості»;

– «Худоба постачається кращими вітчизняними господарствами Харківської, Дніпропетровської, Сумської та Полтавської областей»;

– «За зміну одночасно на двох конвеєрах у добу вироблялося 75 тон ковбасних виробів, 100 тон м’яса»;

– «ОДНЕ З ВЕЛИКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ, ПРАЦЮЮЧИХ У ГАЛУЗІ М’ЯСОПЕРЕРОБКИ ТА ВИРОБНИЦТВА КОВБАС ТА М’ЯСНИХ ВИРОБІВ З 90-х РОКІВ ХIХ СТОРІЧЧЯ!!!» (мова оригіналу).

Однак, як з’ясувало тервідділення АМКУ:

  • ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» було зареєстровано лише 15.02.1999, а не 100 років тому;
  • Висновки про постачання худоби від кращих вітчизняних господарств зроблено лише працівниками підприємства, а додаткові фахівці не залучалися та не здійснювався моніторинг сільськогосподарських підприємств у яких придбавається сировина для виробництва м’ясних продукті підприємствами конкурентами;
  • Інформація про те, що «за одну зміну одночасно на двох конвеєрах у добу виробляє 75 тон ковбасних виробів, 100 тон м’яса» підтверджується лише наявністю відповідних потужностей для виробництва м’ясної продукції. Однак, жодних документів або інших доказів, які б підтверджували вказане твердження ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» не надало;
  • Твердження про «ОДНЕ З ВЕЛИКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ, ПРАЦЮЮЧИХ У ГАЛУЗІ М’ЯСОПЕРЕРОБКИ…» не підтверджено жодними дослідженнями.

Таким чином, як зазначається у рішенні орган Комітету, така рекламна інформація може стимулювати зацікавленість споживачів до придбання товарів саме ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» і може поставити його у більш вигідне становище стосовно інших суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво продуктів харчування та дотримуються вимог законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Тому, за висновками відомства, такі дії з боку товариства містять ознаки порушень законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбачених статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: повідомлення ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» невизначному колу осіб неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення.

В результаті Харківське тервідділення АМКУ рекомендувало товариству припинити дії, які полягають у розміщенні на веб-сайті «khmk.com.ua» вказаної інформації, про що суб’єкт господарювання має письмово повідомити тервідділення АМКУ із наданням підтверджуючих документів в 30-денний строк з дня отримання рекомендацій.

Рекомендовані публікації

Додати коментар