Рекламне агентство вводило рекламодавців Тернополя в оману

Рекламне агентство вводило рекламодавців Тернополя в оману

Тернопільське тервідділення АМКУ рекомендувало ТОВ «МедіаСейлПрогрес» припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Так, орган Комітету, проводивши дослідження ринку реклами, звернув увагу на розміщену на сайті ТОВ «МедіаСейлПрогрес» рекламну інформацію про те, що реклама, яка транслюється через мережу маршрутного телебачення і складає 70 медіакомплексів в маршрутних автобусах та тролейбусах міста Тернополя, забезпечить більше 1 000 000 гарантованих рекламоконтактів.

На запит тервідділення АМКУ щодо надання підтвердження такої інформації товариство повідомило, що на цей час воно є власником 20 медіакомплексів (моніторів), що розміщені в маршрутних автобусах м. Тернополя, та, що воно проводило власні спостереження та опитування перевізників щодо кількості перевезених за день пасажирів в транспорті загального користування.

Однак, як вказують тернопільські антимонопопльщики, ТОВ «МедіаСейлПрогрес» не надало жодних копій документів, які б підтверджували проведення власних спостережень, даних перевізників, щодо розповсюдженої в мережі Інтернет інформації про пасажиропотік та, відповідно, розрахунків, підтверджуючих кількість рекламоконтактів, які забезпечує товариство, розміщуючи рекламу на транспортних засобах.

Як встановило тервідділення АМКУ, суб’єкт господарювання, маючи можливість розмістити рекламні оголошення лише на 20 моніторах декількох автобусних маршрутів та 2-х, встановлених в тролейбусах, не здатне забезпечити ту кількість рекламоконтактів, про яку зазначило на власному сайті в мережі Інтернет.

Таке завищення кількості рекламоконтактів, на які може розраховувати рекламодавець, розмістивши рекламу для транслювання на моніторах, скориставшись послугами товариства, дає підстави вважати, що його мета – максимально збільшити кількість споживачів та отримати додатковий дохід за рахунок залучення додаткових клієнтів та підвищення обсягів продажу послуг з розміщення рекламних оголошень не завдяки власним досягненням, а через поширення недостовірної інформації.

Як вказує орган Комітету, така рекламна інформація ТОВ «МедіаСейлПрогрес» не відповідає дійсності та має ознаки неправдивої.

Таким чином Тернопільське тервідділення АМКУ рекомендувало товариству припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, шляхом припинення поширення в мережі Інтернет неправдивих відомостей щодо кількості пасажирів і як наслідок – рекламоконтактів, на які може розраховувати рекламодавець, розмістивши рекламу для транслювання на моніторах, встановлених на транспортних засобах загального користування м. Тернополя, скориставшись послугами товариства.

Про результати розгляду цих рекомендацій суб’єкт господарювання має повідомити тервідділення АМКУ до 07 лютого 2018 року.

 

Рекомендовані публікації

Додати коментар