Скарга до органу оскарження повинна відповідати нормам чинного законодавства, містити вимоги та їх обґрунтування

ТОВ «В.М.» звернулось в Окружний адміністративний суд м. Києва з позовом до Антимонопольного комітету України щодо визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким було залишено його скаргу без розгляду.
24.07.2017 суд визнав позов необґрунтованим та відмовив у його задоволенні, враховуючи наступне.

Окружний адміністративний суд м. Києва встановив, що ТОВ «В.М.» у своїй скарзі до Антимонопольного комітету України повідомляло про невідповідність тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка проводилась Міністерством оборони України, вимогам тендерної документації.
Колегією АМКУ скаргу ТОВ «В.М.» було залишено без розгляду, оскільки вона не містила вимог скаржника та їх обґрунтування.

Разом з тим, як встановлено судом, рішення про залишення скарги ТОВ «В.М.» було прийнято Колегією АМКУ цілком обґрунтовано. Зі змісту наявної у матеріалах копії скарги вбачається, що у ній позивачем зазначено про порушення, які, на його думку, мали місце під час визначення переможця, проте вимог, які позивач висуває у зв’язку з наявністю таких порушень, та їх обґрунтування скарга дійсно не містить.
Законодавство у сфері закупівель передбачає, що скарга повинна містити вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Таким чином, заявлена ТОВ «В.М.» вимога про визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення Колегії АМКУ є такою, що не підлягає задоволенню.
Викладене, у свою чергу, свідчить про відсутність підстав для задоволення заявленої ТОВ «В.М.» вимоги про зобов’язання Антимонопольного комітету України повторно розглянути його скаргу.

Антимонопольний комітет України є органом оскарження при проведенні публічних закупівель.
Порядок оскарження процедур закупівель та розгляду органом оскарження відповідних скарг визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарга повинна містити таку інформацію:

  • найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
  • ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;
  • підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;
  • обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
  • вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.

Під час подачі скарги до органу оскарження радимо дотримуватись вимог, встановлених законодавством, або звернутись за правовою допомогою до нашої юридичної компанії.

Рекомендовані публікації

Додати коментар