Скарга про порушення в сфері закупівель має містити місцезнаходження скаржника

До Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель звернулось ПП “Торговий ДІМ “МАЗ” щодо встановлення дискриміаційних вимог в документації торгів дочірнього підприємства “Сумський облавтодор” відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”.
Проте, як встановила Колегія АМКУ, скарга ПП “Торговий ДІМ “МАЗ” не містила місцезнаходження підприємства. Підприємство вказало лише свій код ЄДРПОУ.564654

Разом з тим, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що скарга повинна містити таку інформацію:
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.

Не зважаючи на те, що скаржником було внесено плату за подання скарги до органу оскарження [про що свідчить платіжне доручення], Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель залишила скаргу без розгляду як таку, що не відповідає вимогам частини першої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Наша компанія надає широкий спектр юридичних послуг, в тому числі в сфері закупівель. Звертайтесь до нас і ви отримаєте кваліфіковану допомогу з питань проведення закупівель та їх оскарження.

Рекомендовані публікації

Додати коментар