До складу «тунця сріблястого» входила тріска або мойва

До складу «тунця сріблястого» входила тріска або мойва

АМКУ оштрафував ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» на 11 537 грн за поширення неправдивих відомостей на упаковці товару.

Антимонопольний комітет України, проводивши дослідження ринку рибної снекової продукції, на якій міститься позначення «Тунець», виявив, що в торговельних мережах України здійснюється реалізація рибної снекової продукції «NABEER» з позначеннями «ТУНЕЦЬ СРІБЛЯСТИЙ», «SILVER TUNA», виробництва ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД».

На верхній частині упаковки цієї продукції містяться позначення: «DRIED FISH», «SILVER TUNA», «BEER SNACK», виконані великими літерами білого кольору, в центрі упаковки розміщено графічне зображення знаку для товарів та послуг «Пивний NABEER – на пиво збір!», а на нижній частині є позначення «ФІЛЕ-СОЛОМКА», «ТУНЕЦЬ СРІБЛЯСТИЙ», «СОЛОНО-СУШЕНИЙ», що виконані великими літерами білого кольору, при цьому, як зазначають антимонопольщики, позначення «ТУНЕЦЬ СРІБЛЯСТИЙ» є домінуючим на упаковці.

На звороті ж цієї упаковки наклеєно стікер з інформацією, наведеною українською та російською мовами, а саме: «Тунець сріблястий солоно-сушений», «Тунец серебристый солено-сушеный». Під написом українською мовою міститься інформація про те, що до складу продукції входять такі інгредієнти: риба, сіль. Тобто не зазначено, яка саме риба входить до складу продукції.

У ході розгляду справи АМКУ встановив, що до складу цього товару входить риба янтарна з перцем солона/сушена або тріска соломка солона/сушена, а не тунець як це вказано на упаковці товару.
Крім того, як з’ясувало відомство, рибна снекова продукція, до складу якої входить янтарна з перцем солоно-сушена або тріска соломка солоно-сушена, не тільки відрізняється споживчими властивостями, але й має нижчу вартість, ніж снекова продукція, вироблена з риби тунець, оскільки риба тунець є дорожчою у господарській діяльності, ніж тріска або мойва.

Тобто інформація, яка була розміщена на упаковці товару є неправдивою, а обраний спосіб викладення інформації на етикетці продукції може ввести в оману споживача щодо її властивостей, зокрема, щодо виду риби.

Таким чином, як вказує АМКУ, поширення товариством на етикетці продукції інформації про вид продукції «ТУНЕЦЬ СРІБЛЯСТИЙ» та позначення «SILVER TUNA», у той час як на зворотній частині етикетки зазначено «риба» (але не зазначено, яка саме), може ввести в оману невизначене коло споживачів унаслідок розміщення на упаковці неправдивої інформації про споживчі властивості товару через обраний спосіб її викладення.

Тому такі дії ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» щодо поширення неправдивої інформації на упаковці снекової рибної продукції антимонопольщики кваліфікували як порушення законодавства, передбачене статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

Також, під час визначення розміру штрафу за вказане порушення, АМКУ врахував, що товариство припинило дії, що містять ознаки порушення та визнало сам факт його вчинення.

Рекомендовані публікації

Додати коментар