ТОВ «Фудмаркет» не вводило споживачів в оману

ТОВ «Фудмаркет» не вводило споживачів в оману

Київське тервідділення АМКУ закрило справу проти ТОВ «Фудмаркет» у зв’язку з недоведенням вчинення ним порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Як зазначає тервідділення АМКУ, за результатами проведеного відомством дослідження було виявлено, що у період з травня по червень 2014 року ТОВ «Фудмаркет» (мережа магазинів «Велика Кишеня») розміщувало на білбордах м. Києва рекламну інформацію з наступним змістом: «Картку кишені маєш? Товарів півціни повертаєш!».

За визначенням антимонопольщиків, побачивши таку рекламну інформацію у споживачів могло скластися враження, що для повернення половини вартості придбаних товарів, достатньо лише мати картку мережі магазинів «Велика Кишеня». При цьому, інші важливі умови участі у Програмі, такі як необхідність обирання товарів лише з чітко визначеного товариством переліку, в кількості не більше 8 одиниць щотижня та лише за допомогою інфокіосків, веб-сайту www.kishenya.com.ua або спеціального мобільного додатку, могли залишитись для потенційних споживачів невідомими, що в свою чергу могло вплинути на наміри цих осіб щодо придбання товарів товариства.

Таким чином, тервідділення АМКУ дійшло висновку, що такі дії суб’єкта господарювання містять ознаки порушення, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Крім того, до таких же висновків прийшли працівники відомства, коли виявили, що ТОВ «Альвар», яке пов’язане відносинами контролю з ТОВ «Фудмаркет», розмістило на фасаді та у торгових залах магазину «ВК ЕКСПРЕС» рекламну інформацію з наступним змістом: «50% ціни на картку ПОВЕРТАЄМО».

Однак у ході розгляду справи ТОВ «Фудмаркет» надало до органу Комітету фотокопії рекламних матеріалів щодо проведення зазначеними суб’єктами господарювання відповідних програм лояльності для споживачів, а також фотографії торгових залів мереж магазинів «Велика Кишеня» та «ВК ЕКСПРЕС», в яких розміщувалися рекламні матеріали.

За результатами аналізу вказаних матеріалів, тервідділення АМКУ встановило, що під час покупки товарів у вказаних магазинах споживачі мали можливість ознайомитись з повними умовами проведення відповідних програм лояльності ТОВ «Фудмаркет» та ТОВ «Альвар», які були покроково описані, до здійснення покупки та оплати за товари вказаних суб’єктів господарювання.

До того ж, рекламна інформація «Картку кишені маєш? Товарів півціни повертаєш!», яка розміщувалась ТОВ «Фудмаркет» на білбордах м. Києва у період з травня по червень 2014 року, містила посилання на веб-сайт товариства www.kishenya.com.ua, на якому також було розміщено повні умови проведення відповідної програми лояльності ТОВ «Фудмаркет».

При цьому, товариство дійсно повертало половину вартості товарів (у вигляді бонусів) на бонусні картки споживачів за товари, придбані ними на умовах вищезазначених програм лояльності.

Таким чином, як вказують антимонопольщики, дії ТОВ «Фудмаркет», які полягали у поширенні рекламної інформації «Картку кишені маєш? Товарів півціни повертаєш!» та «50% ціни на картку ПОВЕРТАЄМО», без зазначення повної інформації про умови участі споживачів у відповідних програмах лояльності, не можуть бути кваліфіковані як порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, оскільки під час покупки товарів у магазинах мереж «Велика Кишеня» та «ВК ЕКСПРЕС» споживачі мали можливість ознайомитись з повними умовами проведення відповідних програм лояльності.

Враховуючи наведене, оскільки у ході розгляду справи не виявлено обставин, які можуть бути доказами у справі та, відповідно, свідчити про наявність в діях товариств порушення, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, то Київське тервідділення АМКУ постановило закрити провадження у справі без прийняття рішення по суті.

Рекомендовані публікації

Додати коментар