ТОВ «ІДЕАЛЬНА СПИНА» отримало рекомендації від Харківського тервідділення АМКУ

ТОВ «ІДЕАЛЬНА СПИНА» отримало рекомендації від Харківського тервідділення АМКУ

Як встановило відомство товариство поширювало в інтернеті інформацію, що могла вводити в оману споживачів.

А саме, веб-сайті «fortis.kharkov.ua» розміщувалась така рекламна інформація як:

– «Здесь работает команда профессионалов: Лучшие врачи, Лучшие инструкторы-реабилитологи, Лучшие тренера» (мова оригіналу);

– «У нас используются новые виды спортивных и реабилитационных тренажеров, аналогов которых нет, в сочетании с современной аппаратной физиотерапией» (мова оригіналу).

Як вказують антимонопольщики, ознайомившись з цією інформацією, у споживача може скластися враження про те, що тільки в медичному оздоровчому центрі «FORTIS» ТОВ «ІДЕАЛЬНА СПИНА» працюють кращі спеціалісти, а також використовуються нові види спортивних і реабілітаційних тренажерів, аналогів яких немає в Україні, що може бути одним із стимулів для придбання медичних послуг саме в зазначеному медичному центрі.

У свою чергу ТОВ «ІДЕАЛЬНА СПИНА» не надало відомству документів або інших доказів, які б підтверджували вказану в рекламі інформацію.

Також тервідділення АМКУ провело опитування споживачів з метою з’ясування можливості введення їх в оману за допомогою такої реклами.

І опитування показало, що 92% респондентів, які ознайомилися з цією інформацією, надали б перевагу медичному оздоровчому центру «FORTIS» ТОВ «ІДЕАЛЬНА СПИНА» перед іншими медично-оздоровчими центрами.

Тобто, товариство може отримати неправомірні переваги у конкуренції, посилюючи свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення інформації, що вводить в оману.

Тому, за висновками Харківського тервідділення АМКУ, такі дії з боку товариства містять ознаки порушень законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбачених статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», і тому відомство і рекомендувало ТОВ «ІДЕАЛЬНА СПИНА» припинити розповсюдження вказаної рекламної інформації.

Рекомендовані публікації

Додати коментар