ТОВ «Інтерагропак» має 10 днів для розгляду рекомендацій АМКУ

ТОВ «Інтерагропак» має 10 днів для розгляду рекомендацій АМКУ

Київське тервідділення АМКУ рекомендувало ТОВ «Інтерагропак» вжити заходи щодо усунення причин виникнення порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

До органу Комітету звернулось ТОВ «Коверіс Рігід Пекеджинг Україна», яке здійснює свою діяльність на ринку реалізації пластикового (полімерного) пакування для молочної та масложирової продукції, з заявою щодо можливих ознак порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції в діях ТОВ «Інтерагропак».

Так, на офіційному сайті ТОВ «Інтерагропак» поширювалась інформація про компанію в якій було сказано, що товариство почало свою діяльність у серпні 1998 року.

Однак, як встановило тервідділення АМКУ, вказаний суб’єкт господарювання був зареєстрований як юридична особа лише у березні 2016 року і до цієї дати не здійснював свою діяльність на ринку полімерного пакування.

У свою чергу саме ТОВ «Інтерагропак» повідомило відомству, що інформація про діяльність товариства надавалась в тому аспекті, що преважна частина трудового колективу – це досвідчені спеціалісти, які мають стаж роботи до 20 років на ТОВ «Інтерагропак», яке дійсно було створене у 1998 році, однак не має жодного відношення (не є правонаступником) до ТОВ «Інтерагропак», створеного у 2016 році.

З огляду на це антимонопольщики зробили висновок, що розміщення на сайті інформації про те, що ТОВ «Інтерагропак» має досвід роботи з 1998 року може надати товариству неправомірні переваги у конкуренції на ринку та вплинути на наміри споживачів щодо обрання саме цього товариства як виробника полімерного пакування.

Таким чином, як зазначає тервідділення АМКУ, вказані дії ТОВ «Інтерагропак» мають ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення невизначеному колу осіб неправдивих відомостей, зокрема, внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання робіт, послуг цього суб’єкта господарювання.

В результаті київські антимонопольщики рекомендували товариству вжити заходи щодо усунення причин виникнення порушення і умов, що йому сприяють, шляхом забезпечення потенційних споживачів повною, точною і достовірною інформацією про діяльність суб’єкта господарювання.

Рекомендовані публікації

Додати коментар