Укрзалізниці довелось укласти договір на послуги прибирання із скаржником процедури закупівлі

Регіональна філія “Південно-Західна залізниця” ПАТ “Укрзалізниця” 14.02.2017 оголосила про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг прибирання приміщень та територій вокзалу станції Фастів з очікуваною вартістю 1 503 000 грн.
Відповідно до протоколу розгляду від 13.03.2017, переможцем було визначено ТОВ “Польза 52” (цінова пропозиція 1 034 870 грн), проте 21.03.2017 його пропозицію було відхилено.
23.03.2017 переможцем обрано скаржника ПП “Клінінг-про” (цінова пропозиція 1 048 000 грн), однак, і його пропозицію відхилено 14.04.2017 і в цей же день “Укрзалізниця” визначила переможцем процедури закупівлі ТОВ “Еко-експрес” (цінова пропозиція 1 443 000 грн) .

Проте, не погоджуючись з рішенням замовника про визначення переможця, ПП “Клінінг-про” 19.04.2017 звернулось зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство просило скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Колегія АМКУ, враховуючи порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель, своїм рішенням від 13.05.2017 зобов’язала Регіональну філію “Південно-Західна залізниця” ПАТ “Укрзалізниця” скасувати рішення по відхилення тендерної пропозиції ПП “Клінінг-про” та рішення про визначення ТОВ “Еко-експрес” переможцем процедури закупівлі.
В ході розгляду скарги, Колегією було встановлено, що тендерна пропозиція ПП “Клінінг-про” була відхилена неправомірно.
Так, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 14.04.2017 підставою для відхилення тендерної пропозиції скаржника стало наступне: “ПП “Клінінг-про” вчасно до 14.04.2017 не надав підписаний з їхньої сторони договір і забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, належним чином завірені копії ліцензії НБУ гаранта, що також унеможливлює підписання договору”.
Проте, як повідомив скаржник, ним у відповідності до пункту 6 розділу VI документації, в межах, визначених замовником, строків було отримано банківську гарантію на предмет забезпечення виконання вимог договору в сумі 5% від ціни договору та надані оригінали документів (довідок) щоло відсутності підстав відмови в участі в порядку статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Також, протягом тривалого часу 05.04.2017, 10.04.2017, 13.04.2017 операційним директором скаржника в телефонному режимі узгоджувались істотні умови договору та строк підписання з інженером з договірної роботи замовника. Скаржник повідомляє, що посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок, в тому числі з питань укладення договору протягом тривалого часу ігнорували будь-які намагання та дії зі сторони скаржника щодо підписання договору, скаржник 14.04.2017 о 11:06 звернувся листом до замовника про надання відповіді щодо причин непідписання договору.

Як встановила Колегія АМКУ, замовником не було доведено факт письмової відмови скаржника від підписання договору та не спростовано інформацію наведену у скарзі.
Відхиливши тендерну пропозицію скаржинка з наведених вище підстав, замовник порушив принципи здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Як свідчить інформація в електронній системі закупівель, враховуючи рішення Колегії АМКУ, на засіданні тендерного комітету Регіональної філії “Південно-Західна залізниця” ПАТ “Укрзалізниця” від 19.05.2017 було прийнято рішення скасувати протокол розгляду від 14.04.2017 р. тендерної пропозиції учасника ПП “Клінінг-про”.
В той же день 19.05.2017 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ПП “Клінінг-про”.

Рекомендовані публікації

Додати коментар