ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ МАЄ БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ АБО ЯК ВІДДІЛ ОСВІТИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА

До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель оскаржувало дії Відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації Черкаської області під час проведення процедури закупівлі – “Код 05.10.1. Вугілля кам’яне [лот 1 – вугілля марки АМ (13-25); лот 2 – вугілля марки ДГ (13-100)]” [оголошення № 142752, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 07.07.2016 № 127 (07.07.2016)] з очікуваною вартістю 1 004 000 грн, товариство з обмеженою відповідальністю “КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ”.

ТОВ “КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ” не погодилось з рішенням замовника щодо відхилення його пропозиції конкурсних торгів та просило, зокрема, зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та здійснити повторний розгляд та оцінку пропозицій конкурсних торгів учасників процедури закупівлі.

За результатом аналізу скарги Колегія Антимонопольного комітету України встановила, що пропозиції скаржника ТОВ “КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ” була відхилена замовником неправомірно.

Так, відповідно до копії протоколу засідання комітету з конкурсних торгів замовника щодо розгляду пропозицій конкурсних торгів учасників Процедури закупівлі від 30.08.2016 № 68 пропозицію конкурсних торгів скаржника було відхилено з наступної підстави:”на підтвердження досвіду виконання договорів учасник повинен надати довідку довільної форми та копії трьох аналогічних договорів.
Аналогічними договорами в розумінні документації конкурсних торгів є договори на постачання товарів, аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яного будь-яких марок) за бюджетні кошти. ТОВ “КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ” надано копії двох договорів на постачання вугілля за бюджетні кошти. Третій договір, укладений із Жашківським підприємством теплових мереж не є договором закупівлі за бюджетні кошти, так як рахунок підприємства відкритий в Черкаському ГРУ ПАТ КБ “Приватбанк”, а перерахунок всіх бюджетних коштів здійснюється через Державну казначейську службу”.
У складі документів, наданих скаржником на розгляд Колегії АМКУ, міститься, зокрема, лист “щодо джерела походження коштів за договором від 11.12.2015 № 11/12 про закупівлю вугілля кам’яного між ТОВ “КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ” та Жашківським підприємство теплових мереж” від 07.09.2016 № 97, в якому зазначається, “на Ваш Запит повідомляємо про наступне: Жашківське підприємство теплових мереж для покриття потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти під час укладання договорів використовує кошти, що отримані: з власних доходів від здійснення підприємницької діяльності, з коштів Державного бюджету України за цільовими програмами та коштів місцевих бюджетів в якості поповнення статутного капіталу підприємства для виконання своїх функцій та завдань та завдань та інших джерел. Жашківське підприємство теплових мереж використовує кошти місцевих бюджетів та Державного бюджету України, а також має відкриті рахунки в органах Державної казначейської служби України. Жашківське підприємство теплових мереж при здійсненні закупівель також керувалось Законом України “Про здійснення державних закупівель”.

Колегія АМКУ встановила, що замовник не надав документально підтвердження, що кошти за договором від 11.12.2015 № 11/12 не є бюджетними коштами.
Враховуючи викладене, пропозицію конкурсних торгів ТОВ “КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ” було неправомірно відхилено замовником з наведеної вище підстави.

Враховуючи наведену вище інформацію, Колегія АМКУ вчора зобов’язала Відділ освіти Маньківської районної державної адміністрації Черкаської області скасувати всі рішення, прийняті після розкриття пропозицій конкурсних торгів учасників процедури закупівлі.

Рекомендовані публікації

Додати коментар