Вінницькі антимонопольщики з’ясовували чи продавався текстиль «по фабричній ціні»

Вінницькі антимонопольщики з’ясовували чи продавався текстиль «по фабричній ціні»

В результаті орган Комітету рекомендував підприємцю припинити поширення неповної інформації у рекламі.

Так, тервідділення АМКУ звернуло увагу на рекламну інформацію, яка була розміщена в трамваях м. Вінниці та на фасаді приміщення магазину, де здійснює роздрібну торгівлю ФОП К.Х., про те, що ним реалізується «домашній текстиль по фабричній ціні».

Зокрем, в інформації було перераховано види продукції (постіль, ковдри, подушки, рушники, халати) та вказано торгові марки (Le Vele, Senveo, t&m, та інші) з посиланням на сайт www.shy-group.com.

Біля дверей, перед входом в магазин, був розміщений щит із зазначенням торгових марок, вказаних в рекламному банері, однак в рекламній інформації не було вказано, домашній текстиль саме яких торгових марок продається по фабричній ціні.

У свою чергу ФОП К.Х вказав, що лише дві з восьми зображених торгових марок належать йому. Продукція під цими торговими марками виготовляється у м. Вінниця на фабриці та реалізується в магазині підприємця по ціні реалізації з фабрики. Проте, як зазначають антимонопольщики, суб’єкт господарювання не мав прав на використання в рекламі назв інших марок, оскільки, не надав доказів їх реалізації за ціною виробника.

Як повідомляє тервідділення АМКУ, ринок роздрібної торгівлі текстильними виробами домашнього побуту у м. Вінниці є конкурентним, тому поширюючи неповну інформацію внаслідок обраного способу її викладення стосовно цін на певний товар у певному розмірі, ФОП К.Х. міг ввести в оману осіб, що ознайомились з цією інформацією, та вплинути на наміри невизначеного кола осіб щодо придбання зазначених товарів саме у цього суб’єкта господарювання, що, відповідно, може посилювати його конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а завдяки поширенню неповної інформації.

Таким чином тервідділення АМКУ рекомендувало підприємцю припинити дії, які містять ознаки порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» та при розміщенні реклами щодо реалізації товару за певними цінами надавати потенційному споживачу повні відомості, зокрема, щодо того на який товар і яких торгових марок поширюється дія відповідних цін.

Вінницькі антимонопольщики також повідомляють, що після отримання вказаних рекомендацій підприємець припинив поширення частини інформації: «по фабричній ціні».

Рекомендовані публікації

Додати коментар