Якщо вимоги необґрунтовані, скарга залишається без розгляду

Порядок оскарження процедур закупівель та розгляду органом оскарження відповідних скарг визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Антимонопольний комітет України є органом оскарження при проведенні публічних закупівель.
Скарга повинна містити таку інформацію:
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.

Так, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 01.08.2017 залишила без розгляду скаргу ФОП Баклаєнка Д.І. щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі замовником – Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради – послуг з харчування для дошкільних навчальних закладів. Очікувана вартість процедури закупівлі становила 57 430 085 гривень.

Скаржник у своїй скарзі повідомляв про дискримінаційний, на його думку, підхід до формування тендерної документації, що позбавляє учасників можливості взяти участь у тендері.

Як встановила Колегія АМКУ, скарга ФОП Баклаєнка Д.І. не містила обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівель, отже не відповідає вимогам частини першої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Отже, скарга була залишена Колегією АМКУ без розгляду.

Під час подачі скарги до органу оскарження радимо дотримуватись вимог, встановлених законодавством, або звернутись за правовою допомогою до нашої юридичної компанії.

Рекомендовані публікації

Додати коментар