ЯКЩО ВВОДИТЕ В ОБІГ НАПІЙ ЗІ СМАКОМ «ШОКОЛАД»

До Антимонопольного комітету України звернулось товариство з обмеженою відповідальністю торгово-промислове підприємство «Універсал» для отримання рекомендаційних роз’яснень щодо відповідності введення в обіг продукції під торговельною маркою «La Festa» «розчинний напій зі смаком гарячий «шоколад» молочний» положенням статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

Лицьова поверхня упаковки напою містить малюнок, що нагадує хвилю гарячого шоколаду. Напис на лицьовій упаковці – «розчинний напій зі смаком гарячий «шоколад» молочний. При чому напис «шоколад» найбільший серед інших. Тобто товариство позиціонує напій таким, що нагадуватиме гарячий шоколад.

АМКУ проаналізовані положення державних стандартів України 7521:2014 «Сухі суміші для «гарячого» шоколаду. Загальні технічні умови» та 4518-2008 «Продукти харчові. Маркування для споживачів. Загальні правила» та зроблено висновок, що розмір шрифту позначень (слів, які входять до складу знаків для товарів і послуг як загальної, так і власної назви харчового продукту), розміщених на макеті упаковки продукції під торговельною маркою «La Festa» «розчинний напій зі смаком гарячий «шоколад» молочний», відповідає вимогам ДСТУ.

Таким чином, дії товариства «Універсал» з поширення на упаковці продукції під торговельною маркою «La Festa» інформації «розчинний напій зі смаком гарячий «шоколад» молочний» в обраний спосіб не будуть містити ознак порушення, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

Можливість Антимонопольного комітету України надавати суб’єктам господарювання висновки у формі рекомендаційних роз’яснень щодо відповідності їх дій положенням, зокрема, статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, передбачена з метою запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь-який суб’єкт господарювання може, попередньо сплативши на спеціальний рахунок АМКУ плату у розмірі 5440 грн, звернутись лише до Антимонопольного комітету України чи його адміністративної колегії з заявою про надання відповідного рекомендаційного роз’яснення для будь-якого зразка рекламного матеріалу, етикетки, упаковки (виключень немає).

Рекомендовані публікації

Додати коментар