Яку інформацію має містити скарга до органу оскарження АМКУ?

Враховуючи помилки, яких допускаються учасники при оскарженні процедур закупівель, та, як наслідок, залишення скарг без розгляду, за невідповідністю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зазначаємо наступне.

Антимонопольний комітет України є органом оскарження при проведенні публічних закупівель.
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель і повинна містити таку інформацію:

найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;

ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;

підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;

обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;

вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.

Невідповідність скарги встановленим законодавством вимогам є підставою для залишення скарги без розгляду.

Зокрема, наведемо нещодавній випадок зі скаргою ПП “Торговий ДІМ “МАЗ”, яка не містила місцезнаходження підприємства, у зв’язку з чим орган оскарження залишив скаргу без розгляду.

Під час подачі скарги до органу оскарження радимо дотримуватись вимог, встановлених законодавством, або звернутись за правовою допомогою до нашої юридичної компанії.

Рекомендовані публікації

Додати коментар