«Зірковість» готелів теж треба перевіряти

«Зірковість» готелів теж треба перевіряти

Харківське тервідділення АМКУ рекомендувало двом готелям не вводити споживачів в оману.

Харківські антимонопольщики досліджуючи ринок послуг з розміщення (готельних послуг) у Харківській області (включаючи м. Харків) виявили в діях ТОВ «ПАРК-СЕРВІС.» та ТОВ ФІРМА «КОНКОРД» ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

А саме, ТОВ «ПАРК-СЕРВІС.» надає послуги з розміщення в готелі «ParkHotel». На веб-сайті та на фасаді будівлі готелю зафіксовано інформацію, що вказаний готель має категорію «****» (чотири зірки).

Відповідно до Порядку доведення до споживачів інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та його категорію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 470 (із змінами та доповненнями), з метою доведення до споживачів інформації про вид об’єкта та його категорію Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розміщує на своєму офіційному веб-сайті реєстр свідоцтв про встановлення категорій об’єктам, а власник об’єкта, якому встановлено категорію, забезпечує виготовлення та встановлення знаку категорій об’єкта.

Однак орган Комітету встановив, що ТОВ «ПАРК-СЕРВІС.» не входить до переліку суб’єктів господарювання, які отримали Свідоцтво про встановлення категорії «****» (чотири зірки).

Таким чином антимонопольщики зазначають, що ТОВ «ПАРК-СЕРВІС.» розміщуючи на фасаді готелю «ParkHotel» та на сайті інформацію про встановлення готелю категорії «****» (чотири зірки), в той час, коли готель не має відповідного свідоцтва, порушує законодавство про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

У свою чергу ТОВ ФІРМА «КОНКОРД», яке надає послуги з розміщення в готелі «Губернія», вчинило аналогічне порушення, зазначивши на веб-сайті та на фасаді будівлі готелю інформацію, що готель має категорію «***» (три зірки), не маючи при цьому відповідного свідоцтва про встановлення такої категорії.

Тобто, як вказує тервідділення АМКУ, ТОВ «ПАРК-СЕРВІС.» та ТОВ ФІРМА «КОНКОРД» може отримати неправомірні переваги у конкуренції, посилюючи свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення інформації, що вводить в оману.

В результаті орган Комітету надав обом товариствам обов’язкові для розгляду рекомендації відповідно до яких вони мають припинити розповсюдження неправдивої інформації про категорії своїх готелів. Також ТОВ «ПАРК-СЕРВІС.» та ТОВ ФІРМА «КОНКОРД» мають письмово повідомити тервідділення АМКУ про виконання цих рекомендацій в 30-денний строк.

Рекомендовані публікації

Додати коментар