«Зірки» харківських готелів виявились несправжніми

«Зірки» харківських готелів виявились несправжніми

Харківське тервідділення АМКУ встановило, що ТОВ «МТЗ-ЛЮКС» та ТОВ «МІСТО-ГОТЕЛЬ» могли отримати неправомірні переваги у конкуренції, посилюючи свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення інформації, що вводить в оману.

Відповідно до чинного законодавства, готелі, які мають на меті розміщувати інформацію про категорію готелю, та які пройшли процедуру добровільної сертифікації послуг з тимчасового розміщення (проживання), повинні також пройти процедуру оцінювання відповідності готелю вимогам певної категорії та отримати свідоцтва про встановлення категорії.

Тільки після отримання такого свідоцтва суб’єкти господарювання, що надають готельні послуги, можуть встановлювати знак категорії об’єкта, що позначається відповідною кількістю «зірок».

Так, в поле зору харківських антимонопольщиків потрапили ТОВ «МТЗ-ЛЮКС» та ТОВ «МІСТО-ГОТЕЛЬ».

Обидва товариства здійснюють діяльність на ринку послуг з розміщення (готельних послуг) у м. Харкові. ТОВ «МТЗ-ЛЮКС» надає послуги з розміщення в готелі «AN-2», а ТОВ «МІСТО-ГОТЕЛЬ» надає послуги з розміщення в готелі «Місто».

На сайтах товариств та на фасадах будівель обох готелів зафіксовано інформацію, що готелі мають певну категорію – «AN-2» має категорію «****» (чотири зірки), а «Місто» має категорію «*****» (п’ять зірок).

Однак, як встановило тервідділення АМКУ, обидва готелі не входять до переліку суб’єктів господарювання, які отримали свідоцтво про встановлення категорії готелю та не мають відповідних документів, що підтверджують інформацію про наявність у них вказаних категорії.

У свою чергу антимонопольщики вказали, що такі дії обох товариств містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: повідомлення ТОВ «МТЗ-ЛЮКС» та ТОВ «МІСТО-ГОТЕЛЬ» невизначному колу осіб неправдивих відомостей про стандарти, характеристики послуг, зокрема, внаслідок обраного способу їх викладення, які можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) готельних послуг.

В результаті Харківське тервідділення АМКУ надало ТОВ «МТЗ-ЛЮКС» та ТОВ «МІСТО-ГОТЕЛЬ» обов’язкові для розгляду рекомендації щодо припинення дій, які полягали у розповсюдженні інформації, що вводить споживачів в оману.

Рекомендовані публікації

Додати коментар