І ЗНОВУ ПРО ШКІЛЬНІ АВТОБУСИ

В серпні в ЗМІ обговорювалось зупинення Антимонопольним комітетом України тендеру на закупівлю чергової партії шкільних автобусів в Херсонській області.

Сьогодні Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийняла рішення зобов’язати замовника внести зміни до документації конкурсних торгів.

До АМКУ зі скаргою щодо порушення Групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області порядку проведення процедури закупівлі «Придбання шкільних автобусів для перевезення дітей, що проживають у сільській місцевості» в кінці липня звернулось ТОВ «Радіал – Україна».

Скаржник ТОВ «Радіал – Україна» посилався на те, що вимозі замовника стосовно наявності антипробуксовочної системи відповідає лише один автобус з п’яти виробників, а саме – «Атаман» виробництва ПАТ «Черкаський автобус».

Також, скаржник зазначав, що вимогу документації конкурсних торгів щодо надання експертного заключення ТПП України про країну виробництва автобусів, які пропонуються, мають можливість виконати лише ті суб’єкти, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність, зокрема, експорт продукції.

22 серпня 2016 року АМКУ було перенесено слухання, у зв’язку з тим, що ні скаржник, ні замовник не надали документів на підтвердження своєї позиції.

Сьогодні на засіданні Колегії було встановлено, що ПАТ “Черкаський автобус” готовий поставити 7 автобусів, що відповідають вимогам документації конкурсних торгів, в серпні-вересні 2016 року. ДП “Автоскладальний завод 1” ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс” підтвердив, що має можливість встановлювати на шкільні автобуси антипробуксовочну систему (ASR). Але, у зв’язку з завантаженістю виробництва в серпні-вересні 2016 р. не має можливості додатково виготовити 7 автобусів “Богдан” для Групи централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області.

Отже, Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ встановлено порушення замовником процедури закупівлі, що може бути усунено шляхом внесення змін до документації конкурсних торгів.

.

Рекомендовані публікації

Додати коментар