ЗНОВУ ВСТАНОВЛЕНО ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД ПРИ ЗАКУПІВЛІ ПАПЕРУ

В ЦЕЙ РАЗ КИЇВСЬКИМ ГОЛОВНИМ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИМ ЦЕНТРОМ КМДА.

Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 23.12.2016 встановила дискримінаційний підхід Прокуратури міста Києва під час проведення процедури закупівлі паперу та зобов’язала скасувати рішення про відхилення пропозиції скаржника товариства з обмеженою відповідальністю “Український папір” (м. Київ) та рішення про визначення переможця.

В цей раз до Колегії АМКУ ТОВ “Український папір” оскаржувало дії комунального підприємства “Головний інформаційно-обчислювальний центр” Київської міської державної адміністрації.
Скаржник повідомляв, зокрема, про встановлення замовником дискримінаційних вимог та просив зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації.

За результатом аналізу скарги Колегія АМКУ встановила, що замовник повинен внести відповідні зміни.
Так, як зазначив скаржник, замовником були встановлені технічні характеристики паперу, які відносяться лише до паперу виробництва однієї компанії “Xerox”. Надати еквівалент вказаному паперу неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний папір з такими ж технічними характеристиками.
Також скаржник повідомляв про встановлені вимоги, яким скоріш за все має відповідати саме друкуючий пристрій, а не папір, який застосовується для друкування на цьому пристрої, а саме:
“сфера застосування – друк на лазерному принтері зі швидкістю >125 аркушів за хвилину”;
“відсутність проблем під час друку (таких як зминання паперу, захоплення декількох аркушів та ін.)”.

Замовник не довів та документально не підтвердив, що встановленим технічним вимогам відповідає продукція щонайменше двох виробників та не обґрунтував необхідність встановлення наведених технічних характеристик.

Вимога “учасник повинен забезпечити постачання паперу з розташуванням волокон в аркуші: у форматі А3 – вздовж більшого боку аркуша, у форматі А4 – вздовж або поперек аркуша, в залежності від потреб замовника (що уточнюється в замовленні кожного місяця)” була змінена замовником 26.12.2016, що свідчить про те, що замовник визнав та усунув порушення до засідання Колегії АМКУ.

Не була доведена замовником й вимога щодо надання учасниками копії договору оренди на складські приміщення, що пристосовані для зберігання паперової продукції.

Законодавство передбачає, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Колегія АМКУ 06.01.2017 зобов’язала комунальне підприємство “Головний інформаційно-обчислювальний центр” Київської міської державної адміністрації внести зміни до тендерної документації на закупівлю паперу.

Рекомендовані публікації

Додати коментар